Nyt design eller????
| Forfatter | Besked |
|---|---|
|
Skrevet den: 19. 07. 2010 [14:49]
|
|
|
marjoedk
John
Emne opretter
registeret siden: 19.07.2010
|
Jeg har en webbutik, hvor jeg sælger smykker til mænd. Smykkesalget går over al forventning, og den startede for ca. 15 mdr. siden. Det hele er hjemmelavet i en dandomain shop, men påtænker om ikke det vil øge mit salg, hvis der bliver lavet et mere proff. design. Shoppen er: http://www.marjoe.dk Hvad siger i? [Denne artikel er rettet 1 gange, sidst 19.07.2010 klokken 14:50.] |
|
Skrevet den: 19. 07. 2010 [20:57]
|
|
|
Kroll1
registeret siden: 29.05.2007
|
Det her er da vidst ikke andet end meget slet skjult reklame hva - Usmageligt! Du tænker at det vil øge dit salg hvis du får lidt gratis reklame her - Ja du har i hvert tilfælde mistet mig som potientel kunde! Ve en hurtig googling på din hjemmesides navn, kommer der en masse resultater frem, fra andre fora og lignende, hvor du også poster din reklame, under dække af at ville have feedback på designet - Man skulle trio at hvis feedback VIRKELIGT var det egentlige formål, ville du have fået masser af den slags allerede! Jeg har selv en udannelse som reklamemand og har arbejdet indenfor faget - Det er muligt at du lige nu og her tiltrækker et par kunder, men bliver du ved med den slags, så kan jeg love dig at du får et dårligt ry - Den slags virker ikke i længden, for der er altid nogen der vil gennemskue dig! [Denne artikel er rettet 2 gange, sidst 19.07.2010 klokken 21:09.] |